Tip: dit is een ideale suite voor het snel bewerken van foto's.
Tip: de dag- en nachtlichtmogelijkheden van deze filterset zouden
in een professionele belichtingsstudio niet misstaan.
Tip: de gebruikersinterface is zo klein, dat die permanent binnen
Photoshop CS in beeld kan zijn.
Tip: vraag een demoversie telefonisch of schriftelijk aan.
Tip: let goed op dat het gewenste effect deel uitmaakt van de
versie die u wilt kopen
Tip: effecten kunnen in dit programma naar keuze in een afzonderlijke
laag worden ondergebracht. Combinatie van verschillende effecten
in een laag is mogelijk door het indrukken van de Shift toets.
Tip: deze omvangrijke filterset is geschikt voor het snel bijwerken
van een foto, gebruik makend van tal van voorinstellingen en aanbevolen
instellingen van de schuifregelaars.
Tip: in de instellingen Paint en Erase kunt
u met een drukgevoelige tekentablet zelf beïnvloeden hoe een
effect wordt toegepast. Zo'n tekentablet is voor het tekenen in
Windows XP uitstekend bruikbaar!
Deze foto zier er keurig in Photoshop CS netjes uit; er ontbreekt
nog iets. Maar wat? nik Color Efex Pro 2.0 Complete edition
heeft diverse oplossingen. Links in beeld is het Selective Tool,
dat kan men ook wegklikken.
Dit effect ligt er meteen dik bovenop; Graduated Fog heeft
wel wat. Een prachtige manier om storende gebouwen, wanneer dat
nodig is, buiten beeld te houden misschien? De geel gearceerde gedeelten
langs de schuifregelaars geven de aanbevolen instellingen volgens
de makers van de filters.
Meer gestileerd kan ook. Deze filters leveren een zeker uniek beeld
op.
Dit is het, als men niet teveel aan een foto wil veranderen. Het
effect Darken / Lighten Center zorgt voor meer diepte in
de foto, zelfs in dit voor internet verkleinde formaat is het min
of meer te zien. De kleine gebruikersinterface vlak naast de originele
foto.
De muis heen en terug laten glijden over de voorinstellingen, en
de resultaten worden meteen in de gebruikersinterface getoond. Net
of er ineens een aantal belichtingslampen in de tuin staan opgesteld.
|